Ευχαριστώ το φίλο Μάνο για το εκπληκτικό όπλο που μου ετοίμασε. Ελαφρύ, μανιτζέβελο, φοβερό φινίρισμα και μηδέν ανάκρουση...λάστιχα sigal 2x16 και εφτάρα βέργα. Εκπληκτικά σκοπευτικά και τιμή που συμβαδίζει με την εποχή μας. Πραγματικά φιλαράκι το όπλο δεν έχει λάθος...καλές δουλειές κι όποιος φίλος ενδιαφέρεται να ρωτήσει για το όπλο, εδώ είμαστε...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου